vineri, 23 august 2013

Yves Rocher, dragostea mea

Sunt client fidel Yves Rocher din noiembrie 2012. Până acum am dat destule comenzi și pot spune din experiență cât de mult îmi plac produsele lor.
Personal, prefer să dau comenzi online sau la telefon, decât să merg să cumpăr din magazin. Am avut și card de fidelitate în care acumulai puncte la fiecare 30 de lei cheltuiți în magazin. În cazul comenzilor online sau din catalog, produsele cadou sunt substanțiale și nu am fost dezamagită niciodată de ele.
Ultima comandă a venit acum 2 zile. Oferta mea a fost una specială, de fidelitate: pt o comandă de 40 de lei puteam să îmi aleg gratis orice produs din catalog. Mi-am ales un parfum Tendre Jasmin de 50 ml.


Mi-am comandat un strugurel de caisă  și o cremă de față anti-imperfecțiuni pt ten mixt. De cremă sunt foarte mulțumită. Am mai avut această cremă, dar la tub de 30 ml. Se potrivește cel mai bine nevoilor tenului meu (care e foarte greu de mulțumit). 
Eu sunt înnebunită după strugurele, iar acesta este divin! Vreau să îmi iau și varianta roz. Nu colorează buzele, dar le dă un aspect sănătos și ușor lucios. 

Următoarea postare: 3 cărți în 4 zile.
 Urmărește cu atenție blogul pt a afla ce cărți mi-au captat atenția.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu