luni, 9 septembrie 2013

Postarea promisă... 3 cărți în 4 zile

Știu că mi-a luat mult timp ca să postez ceva nou, dar așa e în vacanță... parcă nu am avut inspirație.
Acum citesc „Cavalerii teutoni” de Sienkiewicz. E o carte superbă! De fapt, toate cărțile de Henryk Sienkiewicz sunt superbe!

Acum un an, o bună prietenă a mea mi-a spus despre seria de cărți „Jocurile Foamei” (da, despre ele e vorba :p ). A fost o scumpă și mi le-a trimis pe mail (varianta electronică pt draguțul meu kindle). De atunci am tot amânat să le încep. Până acum câteva săptamâni...

Primul volum m-a fermecat!!! L-am citit intr-o zi. Povestea este foarte captivantă, personajele sunt frumos construite și îți atrag atenția. Nu voiam să las cartea din mână, pur și simplu voiam să văd finalul... oare scapă amândoi??

După primul volum, m-am apucat repejor de volumul 2. Personal, nu m-a atras atât de mult ca primul volum, dar trebuia să văd ce se întâmplă... Oare începe o revoltă? V-a reuși președintele Snow să înăbușe revolta din districtul 11? Există scăpare în districtul 13, ars din temelii acum 75 de ani?

Volumul 3 a fost ok. Nu mi-a captivat atenția la fel de mult ca primul volum, dar trebuia să aflu finalul... Cu ce baiat rămâne Katniss???


Concluzia generală: mi-au plăcut cărțile. Sunt o lectură potrivită pt o călătorie sau în drum spre școală, în metrou, în autobuz. Niște cărți ușor de citit, captivante.

Nu aș fi cumpărat cărțile în varianta tipărită. Eventual, le-aș fi împrumutat. Consider că pe astfel de carți nu merită să dai prea mulți bani. De aceea mă bucur de existența unor gadget-uri precum micuțul meu kindle (pe care îl iubesc la nebunieee).

Cărțile sunt disponibile la editura Nemira.  www.nemira.ro
Prețul este afișat pe site ( aproximativ 40 de lei). Există și pachete promoționale... toate cele 3 volume la 96 de lei. ( nu, nu le fac reclamă celor de la Nemira, doar ofer niște informții utile celor interesați).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu