marți, 24 septembrie 2013

Puțin ulei de cătină

Astăzi m-am gândit sa scriu despre Crema pt conturul ochilor cu ulei de cătina și măsline de la Cosmetic Plant.
 

Producătorii spun: „ Hrănitoare, hidratantă, regenerantă, crema îngrijește pielea delicată din jurul ochilor. Uleiurile de cătină, măsline, sâmburi de struguri, împreună cu vitaminele A, E și pantenol, fortifică epiderma fragilă și contribuie la reducerea progresivă a ridurilor și liniilor fine. Peptidele purificate din soia și orez, alături de oxidoreductază și extractul de albăstrele, diminuează cearcănele și pungile de sub  ochi prin îmbunătățirea microcirculației și consolidarea țesutului conjuctiv.”

Părerea mea: Folosesc această cremă din luna mai. Am cumpărat-o pt că voiam o cremă hidratantă pt ochi și m-a atras faptul că luptă împotriva cearcănelor (nu că aș avea cearcăne foarte vizibile). Este hidratantă, se absoarbe foarte repede în piele, nu e grasă și nu lasă reziduu pe piele. Lasă pielea din jurul ochilor foarte fină și simt că nu mai am pleoape așa uleioase de când folosesc această cremă.  Mirosul și culoarea cremei se datorează uleiului de cătină, neconținând parfum sau coloranți artificiali.
Raportul cantitate-preț este unul foarte bun. Eu nu am mai văzut creme de ochi în cutiuțe de 30 de ml.
 O dată ce găsesc un produs bun pt tenul meu sau pt corp, nu renunț doar ca să încerc ceva nou apărut pe piață. Așa că sigur am să recumpăr această cremă când o termin pe cea din imagine ;) Îmi place foarte, foarte mult!

 

Alte detalii:
       Vârsta recomandată: 20-60 de ani
       Pentru ten: normal și mixt
       Cantitate: 30 ml
       Preț: 12-15 lei
       Unde o găsesc: în magazinele DM
       Nu conține parfum sau coloranți.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu